perjantai 30. syyskuuta 2011

Fashion show: Kolea ilma

Brutus: Kevät ja syksy on sitten inhottavaa aikaa.. On kylmä ja yleensä märkä. Mutta metsässä ja ulkona on mitä ihanimmat tuoksut! Onneksi mamma on niin viisas, että se pukee mulle ylle sellasen fleesetakin. Mamman mukaan se lämmittää minua sekä pitää vettä. Ja tottahan se puhuukin, se on ihanan lämmin ja sitä oikein mielelläni pidän!


Hippu: Nyt kun ilmat on alkanu jo viiletä niin minua on alkanut paleltamaan ulkona. Käytiin mamman kanssa yksi päivä jossain ihmeellisessä paikassa ja siellä minulle sovitettiin ylle vaikka minkälaista takkia ja pukua. Se oli noloa kun paikalla oli muitakin! Ja sitten se valitsi mulle sellasen punasen fleesetakin! Olihan se ihan lämmin...

3 kommenttia:

  1. Meitä vois kiinnostaa Brecille tuo fleecetakki. Mitenkäs noi koot meni noissa? Onko tuo 33 niinku selän pituus vai kuinka? Jokatapauksessa meidän siis pitäs tietää selän pituus ja tuo rinnan ympätyksen koko :)

    Brecihän kasvaa kokoajan mutta jotain pitäs kuitenkin ostaa jo syksylle lämpimää :)

    VastaaPoista
  2. Joo koot menee selän pituuden mukaan, eli tässä takissa se on 33 cm. Rinnanympärystä voi säätää noilla nyöreillä, mutta noin suurin piirtein mitta, ilman kiristystä, se näyttäisi olevan 52cm. Menee siis oikein hyvin normi kokoisellekin nakille :) Minun vielä pitää pestä takki, mutta on sen jälkeen postituskunnossa! Laitan takin postiin toisen takin pussissa, joten pussin kokolappu on eri kuin takissa oleva koko.

    VastaaPoista
  3. Joo, eiköhän tehdä kaupat :) Laita mulle spostia veetu89@jippii.fi ja sinne tilinumero ja muut tarvittavat tiedot maksua varten. Laitan sitten spostissa sullepäin omat tiedot postitusta varten :) Niin eikä sitä mun puolesta tarvitse pestä, voin pestä itsekin ennen käyttöön ottoa :)

    VastaaPoista